وكيل پايه يك دادگستري

شرح مسائل حقوقي

وكيل پايه يك دادگستري

۱۷۹ بازديد

وكيل پايه يك دادگستري

قطعا اگر حتي يك بار هم به دادسراها، دادگاه و به طور كلي مراكز حقوقي و قانوني رفته باشيد متوجه زمان بر بودن و دوندگي هاي آن شده ايد و از نرديك شاهد از اين دفتر به آن دفتر افراد بوده ايد. وكيل پايه يك دادگستري باعث جلوگيري از هدر رفت وقت و راحت تر شدن كارهايتان مي شود. البته اين ابتدايي ترين خدمات يك وكيل مجرب و مستر داديار است.

 

اما بايد توجه داشت كه حتي در همين موارد هم اگر وكيل پايه يك دادگستري تجربه كافي نداشته باشيد و اصطلاحا وكيل حرفه اي نباشد قطعا وقت و زمان شما را هم هدر خواهد داد و روند پرونده را طولاني تر خواهد كرد. افرادي كه به روند رسيدگي به پرونده ها در مراكز قضايي آشنايي دارند به خوبي نكاتي را كه منجر به زمان بر شده پرونده مي شود مي دانند و اجازه اين كار را نخواهند داد.

يك مثال جالب در اين خصوص مي توان زد. وكيل همچون پزشك است. اگر مريض شويد و به پزشك بي تجربه مراجعه كنيد او به شما دارو خواهد داد اما بنا به بيتجربگي اش قطعا ممكن است داروي مناسب شما تجويز نشود و بيماري اي كه مي توان در مدت زمان كمي بر طرف شود به درازا خواهد كشيد. وكيل پايه يك دادگستري نيز بايد متخصص، به روز و با تجربه باشد وگرنه نه تنها با چنين مشكلاتي روبرو خواهيد شد حتي بلكه نخواهد توانست مشكل شما را حل كند.

گروه وكلاي مستر داديار متشكل از تيمي از برترين وكلاي كشور كه تك تك آن ها وكيل پايه يك دادگستري با سوابق بيش از پنج سال دارند، مي باشد. زماني كه يكي از وكلاي گروه وكلاي مستر داديار را انتخاب و به عنوان حامي و وكيل خود انتخاب مي كنيد نه تنها آن وكيل بلكه تمام تيم بر روي پرونده شما كار خواهند كرد تا مبادا كوچك ترين حقي از شما ضايع گردد. به همين دليل شما پشتيباني يك تيم را خواهيد داشت و خيالتان از بابت نتيجه راحت تر خواهد بود.

وكيل پايه يك دادگستري

وكيل پايه يك دادگستري

وكيل پايه يك دادگستري خانم

تمام وكلاي گروه وكلاي تهران جزوه برترين وكلاي كشور مي باشد و موضوع جنسيتي در آن را ندارد. چرا گزينش اين موسسه بسيار سخت گيرانه بوده و با وكلاي بي تجربه به صورت تخصصي كار نمي كند. وكيل پايه يك دادگستري خانم گروه وكلاي مستر داديار، تجربه و سوابق درخشان بسياري دارند كه بيشتر آن ها منجر به موفقيت در پرونده ها شده است.

گاهي بدور از بحث جنسيتي، برخي خانم ها كه عمدتا موضوع پرونده ها در حوزه خانواده است، ترجيح مي دهند كه از وكيل پايه يك دادگستري خانم استفاده كنند. چرا كه باث دلگرمي آن ها و درك متقابل مي گردد. همين موضوع به حتي به حل پرونده مي تواند كمك كند. وكلاي خانم مستر داديار در حوزه هاي خانواده، ملكي، كيفري، مالي و… تخصص و تجربه كافي را دارا مي باشند كه اين موضوع از پرونده هاي موفقيت آميز آن ها در گذشته كاملا بارز است.

در مستر داديار اين امكان وجود دارد تا شما خود وكيل مورد نظرتان را انتخاب كنيد و فرقي بين وكيل پايه يك دادگستري خانم و اقا وجود ندارد و همچنين مي توانيد متقابلا تماس با وكيل داشته باشيد البته وكلا مداوما موكل را در خصوص مراحل گزارش پرونده قرار مي دهد و نياز به تماس نيست. همچنين جهت مشاوره حضوري نيز ميتوانيد وكيل خانم و يا وكيل آقا انتخاب كنيد.

وكيل پايه يك دادگستري خانم

وكيل پايه يك دادگستري خانم

وكيل كيفري (وكيل پايه يك دادگستري)

وكيل كيفري، وكيلي است كه تخصص آن قوانين كيفري و پرونده هاي كيفري است. مراحل پرونده هاي كيفري بدين صورت است كه پس از مطرح كردن دعاوي كيفري، دادگاه ها و دادسراها اقدام به تحقيقات و رسيدگي مي كنند سپس كشف جرم و تعقيب متهم دستور كار قرار مي گيرد. پس از اين مراحل صدور قرار مجرميت و كيفرخواست وتعيين نوع مجازات صورت مي پذيرد. در نهايت نيز اجراي مجازات خاطي انجام مي گيرد.

گاهي برخي پرونده هاي كيفري شايد بسيار ساده به نظر بيايند و شخص تصور مي كند كه از پس پرونده خود و دفاع در دادگاه بر مي آيد و نيازي به وكيل كيفري نيست. اما به علت آگاهي نداشتن از احكام و دشواري دفاع نمي تواند از خود دفاع كند و مجازات هاي سنگيني بر او اعمال مي شود. شايد بزرگ نمايي به نظر برسد اما متوجه پرونده هايي شده ايم كه مجازات هاي به شدت سنگيني بر شخص اعمال شده است. آن هم در پرونده اي كه با داشتن يك وكيل مجرب مي توانست از پس پرونده بر آيد.

قوانين و حقوق كيفري را جدي بگيريم. وكيل كيفري هر كاري كه بتواند مشكل موكل را برطرف كند حتي در صورت داشتن شاكي خصوصي و گرفتن رضايت وي انجام مي دهد. در اينجا تجربه و كاربلدي حرف اول مي زند. وكيل پايه يك دادگستري كيفري مستر داديار تا اعلام نتيجه قطعي پشتيبان شما خواهند بود.

وكيل كيفري

وكيل كيفري

وكيل خانواده (وكيل پايه يك دادگستري)

اين روز ها به دليل مسائل اقتصادي و بخشي از فشاري كه بر جامعه حاكم است، به خانه و خانواده ها راه پيدا كرده و بسياري از خانواده ها دچار مشكل شده اند. اين مشكلات تا جايي بالا مي گيرد كه حتي منجر به طلاق و اجرا گذاشتن مهريه نيز مي گردد. متاسفانه تمام آن عشق و علاقه تبديل به نفرت مي گردد. در اين شرايط عقل حكم مي كند كه براي دفاع از خود، به دليل ناآگاهي كه از قوانين كشور داريم به سراغ وكيل خانواده مجرب برويم.

نكته قابل تامل اينجاست كه تمام مهارت وكيل خانواده در دانستن قوانين و حقوق تعريف شده ي در آن نيست. افراد بسياري هستن كه در مواقعي كه به مشكل قانوني در حوزه خانواده بر مي خورند فورا شروع به مطالعه كرده و قوانين را فرا مي گيرند. نقطه عطف وكيل خانواده اينجاست كه وكيل آگاهي كامل به روند پرونده ها در دادسرا ها و مراكز پيگيري آن ها دارند. اين موضوع باعث سراعت كار پرونده و دانستن روند پرونده بر روي نتيجه پرونده بسيار تاثير گذار است.

چه بسا شاهد افرادي بوده ايم كه حتي با دانستن قوانين و حق و حقوق خود نتواسته اند به نتيجه برسند و در پرونده اي ساده شكست خورده اند.

وكيل خانواده (وكيل پايه يك دادگستري

وكيل خانواده (وكيل پايه يك دادگستري

وكيل آنلاين (وكيل پايه يك دادگستري)

گروه وكلاي مستر داديار در جهت ارائه ي خدمات بيشتر و بالا بردن كيفيت اقدام به راه اندازي مشاوره آنلاين رايگان كرده است. براي مشاوره آنلاين و صحبت با وكيل آنلاين (وكيل پايه يك دادگستري) مي توانيد از قسمت ليست سوالات اقدام كرده و يا از طريق صفحه ي تماس با ما شماره خو د را ارسال كنيد تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل كنند. همچنين مي توانيد از طريق تلگرام موسسه سوالات خود را مطرح سازيد.

وكيل آنلاين گروه وكلاي مستر داديار توانسته به انتخاب و اعتماد شما به يكي از برترين موسسات حقوقي و مشاوره تبديل گردد كه همواره از هرگونه تلاش براي حفض اين جايگاه دريغ نخواهد كرد.

تفاوت وكيل پايه يك و پايه دو

به طوري كلي وكيل پايه يك دادگستري مي تواند در تمامي پرونده ها اعم از حقوقي و كيفري و… از موكل خود دفاع كند. اما وكيل پايه دو دادگستري حق گرفتن موكلاني كه پرونده هاي آن ها در رابطه با جرم‌ هاي تعزير اي كه مستوجب حبس كمتر از ۱۰ سال، شلاق و جزاي نقدي و اقدامات تاميني منتج مي‌شوند را دارند و در محاكم حقوقي نيز چنانچه بازخواسته كمتر از 50 ميليون تومان باشد و يا پرونده موكل در رابطه با خانواده همچون طلاق، نكاح و… باشد، مي‌توانندپرونده و دفاع از موكل را بر عهده بگيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.